• تاریخ انتشار : 1396/07/01 - 10:12
  • تعداد بازدید خبر : 142
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ترجمه و انتشار کتاب سیستم ایمنی بدن ما، در مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی

مرکز تحقیقات ایمونولوژی با همکاری بنیاد حمایت از بیماران نقص ایمنی(IDF)، کتاب سیستم ایمنی بدن ما را برای کودکان ترجمه و چاپ کرد.

196085.mp3 ترجمه و انتشار کتاب سیستم ایمنی بدن ما، در مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی کتاب سیستم ایمنی بدن، نوشته سارا لبین و چاپ بنیاد حمایت از بیماران نقص ایمنی (Immune Deficiency Foundation)  توسط دکتر مریم ایازی پزشک پژوهشگر مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی، به زبان فارسی ترجمه و با همیاری کرسی یونسکو در آموزش سلامت منتشر شده است.
 دکتر مریم ایازی مترجم کتاب فوق گفت: این کتاب با بیانی ساده پنجره ای به سوی دنیای سیستم ایمنی بدن ما باز می کند و درباره بیماری های نقص ایمنی اولیه و روش های درمان آن به صورت ملموس و کاربردی شرح می دهد. وی افزود: این کتاب برای کودکان تهیه شده است اما کلیه گروه های سنی می توانند از آن بهره ببرند.
پژوهشگر مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی گفت: بنیاد حمایت از بیماران نقص ایمنی (IDF) در ادامه همکاری های خود با مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم،آلرژی این کتاب را برای ترجمه به فارسی در اختیار این مرکز قرار داد.
او بیان کرد: ترجمه این کتاب با نظارت علمی دکتر زهرا پورپاک پزشک و متخصص ایمونولوژی و معاون مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی و دکتر هما صدری، متخصص ایمونولوژی و آلرژی بالینی انجام گرفته است.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *