• تاریخ انتشار : 1402/01/20 - 11:50
  • تعداد بازدید خبر : 133
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

ارائه گزارش دوم پیشرفت پایان نامه دانشجوی دکتری تخصصی مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی

شقایق تاجیک، دانشجوی سال چهارم دکترای پژوهشی ایمونولوژی پزشکی مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی در جلسه ای با حضور استادان راهنما و مشاور به ارائه گزارش درباره پیشرفت موضوع پایان نامه خود پرداخت.

232393.mp3 ارائه گزارش دوم پیشرفت پایان نامه دانشجوی دکتری تخصصی مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی

 

 به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی این جلسه روز سه شنبه 16 اسفند  1401 در سالن شورای مرکز تحقیقات ایمونولوژی،آسم و آلرژی با حضور استاد راهنمای اول، دکتر زهرا پورپاک، استاد راهنمای دوم، دکتر محمدرضا فضل الهی و دکتر نریمان مصفا و دکتر علی اکبر پورفتح اله، داوران مدعو و عضو شورای پژوهشی، دکتر زهرا علیزاده، استاد مشاور پایان نامه و مینا مومنی نژاد، کارشناس مسئول جلسه، در سالن دکتر فرهودی برگزار شد.

در این جلسه شقایق تاجیک دومین گزارش از پیشرفت پایان نامه خود با عنوان: مطالعه تظاهرات بالینی ، ایمونوژنتیکی و تغییرات گرانولهای لکوسیتی و گرانولهای رنگدانه ای مو در بیماران مبتلا به نقص ایمنی اولیه همراه با آلبینیسم نسبی در مقایسه با گروههای کنترل  ارائه کرد و توضیحاتی در مورد فعالیت های انجام شده  در 6 ماه دوم سال جاری ارائه داد.

در پایان، بحث و پرسش و پاسخ انجام شده و اساتید پیشنهادات خود را برای پیشرفت روند کار ارائه دادند.  

 

این پروژه دانشجویی در مرداد ماه 1400 در مرکز تحقیقات ایمونولوژی آسم و آلرژی، تصویب شد. هدف این مطالعه بیماران مبتلا به نقص ایمنی اولیه همراه با آلبینیسم نسبی است. بنابراین بیماران به سه گروه اصلی شامل : گریسلی تیپ 2، چدیاک هیگاشی و هرمانسکی پودلاک تقسیم شدند  که  با ارسال نامه فراخوان به اساتید ایمونولوژی و هماتولوژی کشور ارجاع این بیماران به مرکز انجام شد. در حال حاضر طبق این پروژه، شرح حال بالینی، بررسی آزمایشات غربالگری، تستهای ایمونولوژیکی و ژنتیک برای این بیماران در مرکز تحقیقات ایمونولوژی، آسم و آلرژی انجام می­شود.

 

 

 

   گزارش دوره ای دوم پیشرفت پایان نامه دکتری تخصصی پژوهشی

 شقایق تاجیک دانشجوی سال چهارم دکتری تخصصی پژوهشی ایمونولوژی پزشکی (ورودی مهر ماه 1398)

 

عنوان پایان نامه : 

مطالعه تظاهرات بالینی ، ایمونوژنتیکی و تغییرات گرانولهای لکوسیتی و گرانولهای رنگدانه ای مو در بیماران مبتلا به نقص ایمنی اولیه همراه با آلبینیسم نسبی در مقایسه با گروههای کنترل

 

این پروژه دانشجویی در مرداد ماه 1400 در مرکز تحقیقات ایمونولوژی آسم و آلرژی، تصویب شد. هدف این مطالعه بیماران مبتلا به نقص ایمنی اولیه همراه با آلبینیسم نسبی است. بنابراین بیماران به سه گروه اصلی شامل : گریسلی تیپ 2، چدیاک هیگاشی و هرمانسکی پودلاک تقسیم شدند  که  با ارسال نامه فراخوان به اساتید ایمونولوژی و هماتولوژی کشور ارجاع این بیماران به مرکز انجام شد. در حال حاضر طبق این پروژه ، شرح حال بالینی ، بررسی آزمایشات غربالگری ، تستهای ایمونولوژیکی و ژنتیک برای این بیماران در مرکز iaari انجام میشود. گزارش دوم پیشرفت پایان نامه توسط خانم شقایق تاجیک (دانشجوی دکتری  این طرح) در 16 اسفند ماه 1401 با حضور اساتید محترم راهنما ، اساتید محترم مشاور و اساتید ارجمند داوری این پایان نامه برگزار شد.

 

کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *